Om att resa med jobbet

Det är rätt så tungt att resa med jobbet. Börjar beundra de människor som orkar pendla till andra städer varje dag. Vet inte om jag skulle klara det. Nu håller jag i och för sig på med två olika saker samtidigt. Ibland är jag i Jönköping, ibland i Stockholm och ibland i Eskilstuna och sköter med egentliga jobb. Jag tror det är därför som jag tycker att det känns tungt. Inget är på heltid liksom. Och projektet som jag håller på med har jag inte riktigt tid att göra när jag är hemma. Då känns projektet skit, typ varför gick jag med på det här?! Men när jag väl är iväg med projektet släpper stressen och det är roligt. Det är skönt att det snart är jul och nyår så man får lite extraledigt. Känns behövligt just nu.


I lördags var jag och älskade Måns på Johan Glans. Riktigt roligt var det. Så skönt att få sitta och slappna av och skratta i en och en halv timme. Lyx va? Och efter det läxade vi till det med restaurangen i huset på bottenplan och fick tid att faktiskt prata om livet. Det var guld 💎 Nu har han åkt iväg på äventyr i Norge i två veckor.