en sån där update

Senaste tiden har varit fullt upp kan man säga. Eller som dom säger på jobbet, "full rulle".... 
Var i Stockholm måndag-onsdag veckan innan jul med projektet. Måns har varit på semester i en och en halv vecka. Jobbet har varit stressigt. Det har varit simtävlingar, avslutningar med simningen och jaaa. December försvann snabbt.
 
Under julen blev jag dock sjuk. Genomförkyld dagen innan julafton, tappade rösten på julafton och på juldagen skulle vi gå ut men slutade med att vi i princip vände i dörren på Biff och gick hem och sov. Har sovit en del också under julen. Väldigt behövligt. Idag var jag tillbaka på jobbet och stressade sönder. Hade även ett spännande möte med min chef. Ska berätta om det för er sen.. 
 
På torsdag åker jag till Berlin med familj. Mamma, pappa och Anton. Roligt att åka med hela familjen och bara ha det bra några dagar. Kommer vara borta från Måns typ 3 veckor tyvärr. Han åker på träningsläger i två veckor samma dag som jag kommer hem.  Men vi klarar oss, har haft lite kvalitetstid under jul nu.
 
Jag var på Kent näst sista konsert. 
Det var rätt så magiskt. De hade en riktigt häftig show och jag önskar nästan att jag hade haft en sittplats så att jag på avstånd kunde ha sett hela scenen och ta in all i lugn och ro. Nu stod vi längst fram och fick koll fram och tillbaka hela tiden för att se allt häftigt.