en riktig söndag

Idag har det varit en typisk söndag. Ni vet när man bara är helt slut och inte orkar göra något. Vet att man ska jobba imorgon och känner sig ofräsch. En riktigt sådan dag har det varit.
 
Tog en sovmorgon i alla fall. Gick upp vid 10 och åt god frukost och gick en långpromenad med Poncho. Sen åkte vi och storhandlade på Ica Maxi. Jag tycker att det är lite mysigt men Måns hatar det. Jag tror nog att det är det värsta han vet. Framförallt att bära på kassarna efteråt. Efter det har vi bara legat i soffan. Jag tror jag tog en powernap på två timmar medans Måns kollade på golf. Måns är i badhuset nu och jag har städat undan en hel del. Alltid så skönt när man får det gjort. Nu är det bara matlagning kvar av denna dag, sedan kan jag somna igen.
 
Och ja, jag har väldigt träningsvärk från igår...