sista gången

Igår tränade jag för sista gången i Vattenpalatset. Känns lite konstigt. Har varit där så mycket liksom. Simmade mycket fjäril sista passet. Eller nej det var fan inte mycket fjäril.. haha blev totalt 450 meter fjäril. Det är inte mycket. Inte alls. Men jobbigt var det. Och ganska roligt. Efter träningen ville ju såklart alla ta bilder för o minnas den äckliga simhallen som vi alla levt med så länge. Tur att man inte kan spara lukten som befinner sig i korridorerna.
 
  
Jag börjar känna mig nöjd med min kropp igen. Har känt mig ganska otränad sedan jag slutade simma och gymma. Har gymmat en del och känner mig ganska stabil igen. Ska försöka lägga om kosten lite också och försöka göra ett schema för gymmet som jag ska försöka hinna med o följa. Borde ju fungera nu när kursen är slut på tisdag. (Om jag bli godkänd :( )