lördagsgym

Gick upp tidigt idag också för att ta mig till gymet. Siktade på 9.00 och var påväg till uppvärmning 9.11. Ganska bra gjort ändå.
 
Åt havregrynsgröt med frysta hallen och protein vaniljmjölk till första frukost. Diretk efter träningen drack jag lite protein vaniljmöjlk och när jag kom hem åt jag en andra frukost bestående av müsli, frysta hallon, äpple och protein vaniljmjölk. Gott alltihop. Till lunch har jag nu precis ätit lax, potatis, haricoverts och hollandaisås.
 
Började träningen med 5 minuters promenad på löpbandet för att sedan gå och gjörde lite stretchövningar i ca 10 minuter. Passet stod sedan av mage och rumpa. + en ryggövning som jag började med.
 
5x8 ryggövningen
 
8x6 hip-thrusters m stång
3x8/ben utfall m ett ben på bänk 
4x10 deadlifts m hantel 20 kg
3x10 kickback stående m band
2x10 kickback på alla fyra m band
 
25/25/25/25 sit-ups
3x10 fällkniv
3x10 m boll
 
Avsluta med 10 min på trappmaskinen
 
 
 
 
Har som sagt just ätit efter att ha kollat på vänner och powernapat. Nu ska jag börja plugga. Och hinna städa lite också innan Amanda kommer hit för Eurovisionmys!