en bra söndag

Det var en mysig dag igår. Jag var på Marys Café med två av mina favorittjejer. Det var så härligt att bara sitta och snacka skit i flera timmar. Det var länge sen. Och vad det behövs ibland. Livet blir liksom lite bättre.
 
När jag kom hem från Marys var jag trött och sov en timme. Sen kom min fina Måns hem och då åkte vi ut till Hällby där Måns kusin bor och de skulle åka med sina motorcyklar. (De håller på att ta körkort och övningskör en del) Jag och Poncho gick en promenad och kollade på fina hus undertiden. Fick åka med en snabbis sen också. Det var lite läskigt, men det sa jag inte till Måns.
 
Vi var lite lata och orkade inte laga mat heller så vi åkte ut till mamma och pappa i Sandbankarna. Fick mat och bara hängde. Vi gick med Poncho till badstranden också så han fick simma av sig och springa av sig. Det är roligt tycker han.