trött och sur

Jag somnade som en liten bebis i soffan igår kväll. Vi skulle ha Friends-kväll och efter ett avsnitt låg jag med ansiktet inkört i hörnet på soffan och toksov! Faktiskt väldigt skönt.
 
Sov fruktansvärt dåligt natten till onsdagen och låg vaken säkert till 2 och lyssnade på läskiga ljud och krampkramade Måns hand. Trots detta var jobbdagen helt okej. Det var varmt och jag var lite seg men gick ganska fort. Efter jobbet gick jag till Sveaplan och skulle hämta ett paket från H&M. På plats har jag glömt min avi som man måste ha med. Blev på riktigt upprörd och när jag kom hem vattnade jag blommorna samtidigt som jag grät...
 
Var på bal i Sundbyholm med mamma, lagade god och kalorisnål mat, åt med min babe på balkongen och sen somnade jag i mina nya kläder. Like a baby!

Vackra Nelly

Mina nya kläder