simning som förut

I måndags ville jag vara med Måns varenda minut eftersom att han åkte igår igen. Jag fick följa med till badhuset och simma med A-gruppen. De hade sin sista toppningsträning ingör SM/JSM. Enkelt insim, lite lek, lite parövning, lite teknik, ett maxlopp. Efter träningen en tävling på Munktellbadets lekhinderbana. På största allvar. Jag fick inte vara med för jag var för dålig, Måns regler. Som förut. Åh vad jag saknar det där. Det var verkligen som förut när jag simmade och det är så roligt. Men när jag tänker till lite så är det verkligen just det jag saknar. Det som jag var med på i måndags är ju det absolut roligaste med att simträna. Jag saknar inte de där passen på över 7000 meter som aldrig tar slut. Jag saknar inte dom där medley serierna, eller de där syrapassen. Jag saknar det roliga. Åh vad glad jag är att jag är/varit simmare. Det är roligt på en helt ny nivå.