min första

Helgen är slut och jag samlar de sista krafterna jag har inför den sista jobbveckan innan semester. Mitt huvud känns som att det inte hänger med och jag orkar inte ens tänka på hur skönt det ska bli med ledighet. Inte tänka på jobbet och bara vara. På Bali. I 2 veckor, och när jag kommer hem är det över en vecka kvar med ledighet. Min första semester. En vecka kvar.
 
 
En bild från idag. Blev ju bra väder trots allt regn som varit i helgen. Tränade på Nordic igår, körde en snabb rumpsesion innan jag körde cardio i 40 minuter. Har nog aldrig någonsin svettats så mycket, var helt blank och helt dygnsur. Stod kvar på löpbandet i typ fem minuter efteråt i fläkten för att kyla ner mig.... Amanda kom på kvällen och vi laddade upp inför idag, en tur på Erikslund. Så ja, idag har jag shoppat igen. Men inte överdrivet mycket. Hittade lite bra saker på HM och en jacka på okänd affär och en doftpåse som jag lagt i hallen.