Hemma igen från Bali.

Tanken var att jag skulle blogga under resans gång, från Bali. Blogg.se mobilapp är så dålig. Det går aldrig att posta inlägg från andra länder med den. Gick en gång men sen gick det inte alls. Hade datorn med mig men orkade inte göra ett projekt av det. 
 
Bali har i varje fall varit helt underbart. Tror att jag har fått nån typ av resedepression. Känner mig helt nere för att jag är i Sverige och inte på Bali. Jag själv har inte surfat så mycket, har varit ganska rädd och lat. Men jag har njutit av att leva som en surfare. Upp tidigt för morgonsurf (när jag inte surfade så fotade och filmade jag), shoppa surfbrädor och surfkläder, hänga med andra surfare, sitta nere på Uluwatu och kika på proffssurfare. I den bästa miljön du kan tänka dig. Varför är inte Bali Sverige?
 
 
Stay tuned, kommer mer godbitar från resan.