rihanna

Det är sååå frustrerande att Rihannas nya musik inte finns tillgänglig på spotify. Sitter just nu och lyssar på de "smakprov" som finns på iTunes. Det är så bra. Längtar tills man kan lyssna på hela albumet hela tiden. Jag skulle kunna köpa skivan men... nah.
 
Här är jag och Rihannas hus på Barbados, One Sandy Lane.
 
Idag är en segdag. Men det var länge sedan jag hade en sådan här dag. Sovmorgon och mys i soffan hela dagen. Ikväll ska jag och mamma träna , Bodypump. Ska äta middag hos dom i Sandbankarna också, Måns ska hälsa på en kompis i sthlm och är tillbaka imorgon. Han ligger helt utslagen på soffan och sover. Han sa att jag skulle väcka honom efter 30 minuter, nu har det gått snart 2 timmar och jag har väckt honom typ 10 gånger. Men nu ska jag nog väcka honom på riktigt och fråga om vi ska gå up på en promenad, det är ju faktiskt sol.