vardag

God morgon torsdag,
Skönt att veckan snart är slut. Var väldigt segt att gå upp imorse. Vi fastnade framför Vänner igår kväll och såg nog ett avsnitt för mycket. När man tänker "ett till sen sover vi" då är det dags att sova. Inte efter 1 eller 2 avsitt till.
 
Efter jobbet var jag på Tabata på Nordic Wellness igen. Ett av mina favoritpass tillsammans med crosscage. Har fortfarande träningsvärk från i tisdags. När träningen var slut gick jag hem och duschade och lagade mat och satte mig i soffan och skulle äta och efter det så dog jag verkligen. Var helt slut för att jag stressar så mycket hela tiden. Gick i alla fall en promenad med Poncho och Måns och sen kollade vi på Vänner.
 
Torsdagen bjuder på jobb, plugg, fixa med banken, vara tränare i badhuset och träna simning. Jag brukar vara optimist när jag planerar mina dagar, vill gärna göra lite mer än vad som finns tid med. Tror dock att dagen idag blir bra, torsdagar brukar vara min minst stressiga dag.
 
Ha en bra dag!

Onsdag

Torsdag