träning

Blev inte mycket till träning denna vecka. Usch. Ikväll ska jag på konsert i och för sig. Kanske inte träning men man bränner förmodligen gott om kcal! 

Sitter på tåget till Örebro nu för att möta upp Cecilia. Ska hälsa på henne i hennes studentstad och nya liv. Ska bli supermysigt! Ska dock åka hem ikväll igen för jag har varit borta så mycket senaste tiden så jag vill vakna hemma imorgon. 

Har suttit här nu i en halvtimme och läst om olika utbildningar. Ååh vad svårt det är! Och vilken ångest jag får när jag inte vet vad jag vill. Det är fruktansvärt irriterande och jag blir så stressad av det. Jag tror att jag vet vad jag vill sen 10 minuter senare så har jag kommit på 3 andra saker och det blir kaos inne. Jag tror att jag bara måste ta o bestämma mig! 

Den här lilla krabaten var lite dramaqueen imorse. Måns trodde han skulle dö och veterinären sa att han var tvungen att åka till Strömsholm för att gipsa för Poncho hade så ont så man fick inte röra honom. 10 minuter senare stod han på alla fyra och sträckte på sig söm ingenting. Mycket speciell hund. Dock fick han smärtstillande så han var lite lullig innan jag åkte.