träning igen

Jag är igång med träningen igen. Så väldigt skönt. Har fortfarande väldig träningsvärk från CrossCage som jag var på i tisdags. I armar och axlar som fan. Det gjorde väldigt mycket chins. I måndags var jag på Swimfit, i onsdags Tabata på Nordic Wellness och igår simmade jag för första gången på evigheter. Och det kändes kan jag säga.. Ser faktiskt fram emot nästa simträning.
 
Har varit duktig med maten den här veckan också. Vegetariskt 4 måltider, lax 2 måltider och köttfärsfylldpaprika 2 måltider. Har börjat äta naturel lowfat yoghurt till frukost också istället för 3% vanilj. Nu ska jag bara byta ut chockladdrycken mot något annat...
 
Idag är det fredag igen äntligen. Ska inte träna idag. Tror jag ska hem och lägga mig och sova när jag slutar. Är så fruktansvärt trött. Sen blir det myskväll med Måns.
 




Och igår och i onsdags har den här lilla sötnosen varit med hos oss på jobbet. Greta heter hon!