När? Var? Hur?

Ja.. hela tiden undrar jag när, var och hur. Ska jag plugga? När? Vart då? Vill jag flytta? Nej helst inte. Vad ska jag plugga då? Hur ska jag lägga upp det? Ska jag resa med Måns? När? Hur? Hur blir det med jobbet? Och lägenheten? Varför kan jag inte bara veta vad jag vill göra? Är så avundsjuk på alla som bara vet och bestämmer sig och gör det. Jag får sån beslutsångest.
 
Har tänkt väldigt mycket på att studera vidare på senaste tiden, samtidigt som jag ju har mitt jobb här på HSB som jag faktiskt är ganska nöjd med. Dock känner jag typ 4 gånger i veckan att detta verkligen inte är vad jag vill syssla med i framtiden. Känner att jag blir mer och mer trött på det. Men det är tryggt.
 
Kursen jag läser nu håller på att ta slut och jag skaförsöka gå igenom hela kursen snart. Har börjat glömma det som var i början. Har suttit nu och gjort några gamla tester och en ny föreläsning. Får fortsätta på torsdag tror jag.