Härlig dagar

Ikväll sover jag hemma för andra gången sen jag kom tillbaka från resan. Saknar min säng lite. Dock saknar jag min Måns tusen gånger mer när jag inte sover med honom. Vi har verkligen haft en härlig vecka nu. Tycker så mycket om att vara med dig Måns. Snart ska vi börja leta efter lägenhet tillsammans också. Tills dess så försöker jag boa in mig i det lilla utrymme som finns kvar hos Måns. 

Träningen går bättre och bättre också. Nu känns det inte längre som att jag håller på att drunkna varje gång jag tar ett simtag. Jag känner att jag faktiskt kan simma igen. Och det är nu det kommer bli jobbigt. Hittills har det bara varit tråkigt eftersom jag varit för dålig för att ens kunna ta i. Men nu när jag hittat tillbaka till vattenläge igen så kommer det inte bli roligt, och jag får inte bli lat. Det jag jag inte råd med. När jag vill lägga av och bara ge mig ska jag tänka på hur det kändes på Bali när hela kroppen bara skrek efter att få träna och simma. Jag ska tänka på känslan av att vara otränad och rastlös. Hur dålig jag kände mig. Då ska jag sluta vara lat.