Att var hemma

Det är skönt att var hemma. Skönt att vara hemma hos Måns igen. Skönt att träna igen. Längtar fortfarande efter rutiner. Har inte börjat jobba än så driver mest runt på dagarna när Måns och alla andra jobbar. I måndags var jag och skrev på avtalet på jobbet iaf. Samma jobb som i höst och en bra löneökning. Härligt! 


I söndags kväll när jag kom till Måns hade han gjort iordning med ljus och 50 rosor. Då kände jag mig lycklig. Efter det har jag umgåtts med honom nästan hela tiden. Igår var vi ifrån varandra en stund på dagen och det är jobbigt. Samma sak idag. 


Hade första simträningen igår också. Det gick inte så jättebra. Men det var som förväntat och det kommer förmodligen vara så de närmaste dagarna nu. Jag ska bara bita ihop. När jag inte simmar glömmer jag bort varför jag hatar det för att jag saknar det så mycket. Men väl i bassängen glömmer kag bort varför jag älskar det... 

Vi hörs snart igen!