våran lägenhet

Hej.
 
Jag känner alltid för att skriva, men jag tar mig aldrig tid för att göra det. Jag hittar alltid på något annat. Exempelvis kolla på film. Kanske städa eller tvätta. Nu vill jag skriva. Jag sitter på jobbet. I mitt kontor som jag flyttade in i idag, det känns bra. Har en ny, stor, blank och fin skärm och en bärbar dator till det. Och det bästa; jag behöver inte DELA rum med alla fastighetsskötare och lokalvårdare. Det är alltså inte alltid fullt med människor i mitt rum. Det är det bästa. Känns bra här.
 
Igår var jag hemma själv igen. Måns åkte iväg igen i söndags. Den här gången på semester, men det gör inte saken bättre. Dubbelt så länge sen här gången också. Och jag är själv i stora lägenheten. Hur kul liksom? Igår var jag med mormor och köpte blommor till lägenheten. Man får ju passa på när Måns är borta.. ;) Städade dessutom och tvättade och plockade ett tag. Tvätta är nog en av mina favoritsysslor. Jag tycker verkligen att det är roligt. Så jag tvättar typ varje dag. Är det konstigt? Lite kanske.
 
Jag blev väldigt nöjd med blommorna i lägenheten. Tycker att det ser så hemtrevligt ut så jag aldrig vill gå där ifrån. Igår satt jag där och stirrade på fönsterna som jag hade gjort iordning igår och bara njöt.
 
Så här är ett gäng bilder på lägenheten och på kontoret och på mig.