festen

Det regnar. Ja det regnar hela tiden. Och i lördags när jag och pappa hade våran 20 + 50årsfest regnade det mer än vad det gjort på hela jäkla sommaren. Kul. Gästerna ska komma kl. 17.00. När klockan är 15.00 börjar det regna. Sen slutar det inte förens 12 på natten. Jag var inte riktigt på topphumör där runt 16.00. 


MEN hörrni. Det var en underbar fest. Jag är verkligen såå nöjd. Efter ett tag glömde alla bort att det regnade och vi hade verkligen en underbar kväll. Är så tacksam för all uppvaktning och alla fina presenter som jag har fått. Det var verkligen en lyckad kväll. TACK alla som var där! 






Men igår så började den riktiga vardagen igen. Tillbaka till jobbet efter en långhelg. OCH... tillbaka till träning. Jag kan säga att det kändes att jag inte tränat på 2 månader. Det var tungt och jobbigt. Usch! Men ändå ganska skönt att känna att man lever. Kroppen behöver röra på sig igen. 


Dock så är det ganska sorgligt att komma tillbaka. Mina 2 bästa träningskompisar nånsin har slutat. Moa bestämde sig innan sommaren så jag har hunnit smälta det. Men Nelly bestämde sig igår och det är sorgens träningar framöver. Vad ska jag göra utan henne?! Kommer verkligen sakna henne där. Min sötis.