helg och städ och träning

Jag sitter och har just påbörjat den första riktiga, hela, jobbveckan. Är helt slut och känner att ögonen hänger lite. Det är skönt att jobba och överhuvudtaget ha ett jobb, men.... jag längtar till helgen. Jag längtar tills sovmorgon.
 
Hade en skön sovmorgon i lördags och under dagen gjorde jag min bil till ett projekt. Städade hela bilen invändigt så den är clean nu. Fick även hjälp av min granne Alice. Sov hemma från torsdag till lördag eftersom att Måns var i Sälen så passade på att umgås med mamma och pappa lite. Mamma och jag flyttade över lite grejer till Måns lägenhet också.
 
Igår tränade jag på gympozz med gruppen för första gången. Gritt och balans. Gritt var bland det värsta. Maxpuls i 30 minuter utan vila. Visst jag blev trött i musklerna, men konditionen. Mådde illa under hela den halvtimmen. Roligt med något annat än simning men usch! Kan inte förklara känslan i kroppen på annat sätt än; kall! Kall känsla i kroppen som inte på något sätt är skön. Balansdelen var också väldigt jobbig men passade mig bättre.
 
På dagen var jag simtränare för Hajen Brons och Hajen Silver. Efter det åkte jag hem till Måns och vi hade en väldigt mysig och bra eftermiddag.