stay high

 
 
You're gone and i gotta stay high
All the time to keep you off my mind
High all the time to keep you off my mind
Spend my days locked in a haze,
tryin to forget you babe, I fall back down
I gotta stay high all my life to
forget I'm missing you
 
Staying in my play pretend
Where the fun ain't got no end
Can't go home alone again
Need someone to numb the pain
______________________________________________________________________________________________
 
Jag verkligen hatar att vara ensam. Utan Måns. Fast... det känns bättre nu. Jag känner mig inte lika olyckligt kär som jag gjort tidigare. Jag känner mig ledsen för att jag inte är en del av Måns liv. Jag vill veta vad han gör. Och jag vill inte höra det genom nån annan. Det är fel. Jag ska ju ha koll på vad Måns gör. Saga ska inte komma till mig och berätta att han var ute i helgen och vad han ska göra i veckan. Hon ska inte säga till mig att han har bokat biljetter till Australien.
 
Jag vill veta att jag fortfarande är viktigt för Måns. Jag vill veta att han fortfarande bryr sig om mig. Att jag fortfarande är speciell för honom och alltid kommer vara det. Jag vet inte det. Och jag vill det..
#1 - - Anonym:

Nu när jag läste dina gamla inlägg kan jag verkligen relatera så mycket.. gör så ont. 😔