det är dags igen

Jag känner att det är dags för en ny bloggomgång. Är så glad på livet och jag vill dela med mig. Det har gått nästan 1 år sedan jag sist bloggade. Vilket år det har varit. Jag har skaffat världens finaste kille, min Måns, som har funnits med under det här året och har gjort det till det bästa. Dock känns det fel att säga att jag har skaffat honom eftersom att vi varit tillsammans förut. 2010, alltså nu fyra år sedan. Och nu har vi snart lyckats hålla ihop i ett år. 
 
Jag har tagit studenten. Det har varit en underbar upplevelse. Går inte att jämföra med något annat. Helt obeskrivlig känsla och så mycket glädje. Jag är så tacksam för allt mamma och pappa gjorde för att den dagen skulle bli bästa möjliga. 
 
Jag och Måns har besökt Marocco för att surfa. Jag har börjat lära mig och det är så otroligt kul. Hela resan var underbar som bjöd på mycket och den var för mig väldigt lärorik. 
 
Jag och mina älsklingar Saga, Klara och Cecee har bokat en backpackresa i två månader. Vi ger oss av i januari och kommer hem i mars. Vi startar i Nya Zeeland och avslutar på Bali, därimellan får vi se vart vi hamnar. Men just nu lutar det åt Thailand och Kambodja. Det kommer bli så häftigt och det känns nästan lite overkligt...
 
Det jobbigaste under året har varit den här sommaren. Jag har varit så stressad över jobb och pengar att jag nu i förra veckan fick nån typ av magkatarr. Men jag mår bättre nu och jag känner mig lugn med jobb och jag avslutar jobbet på HSB på fredag och startar som brevbärare på Bring Citymail den 8e september. 
 
På söndag lyfter ett flyg till Paris, där kommer jag och Måns sitta. Det var min studentpresent. En resa i Europa i fyra dagar. Jag valde Paris. Det ska bli så skönt att få åka bort med min Måns. 
 
 
Tills nästa gång.