DET ÄR CRAZY MEN SÅ JÄVLA ROLIGT

Jag räknade just antalet träningar jag haft sedan 19 augusti i min träningsdagbok. 56 stycken. Hur många dagar sedan var det? 49. De är en del alltså. Och då har jag inte tränat på 4 dagar nu, först idag då. Så 55 träningar på 45 dagar. Haha. De är ju bara roligt. Eller är det? Sedan måste jag bara få tillägga den träning jag gör i skolan, som jag inte räknar och inte skriver upp i min träningsdagbok. Men å andra aidan så ger det ju resultat också. 
 
Vi hade KM(klubbmästerskap) på gymet i torsdags. Det var i chins, dips, brutalbänk, benlyft och dubbelhopp med hopprep. Jag har blivit så sjukt mycket starkare i armarna och gjorde då 6st chins och 13 dips. Ganska så sjukt. För ett tag sedan, ungefär för 49 dagar sedan, kunde jag knappt göra en dips och en chin. Bevis på att träning ger resultat!