MEN, VAD HÄNDER?

Galet att det fortfarande är en del som går in här lite då och då. Kul. Fast kanske inte så kul för er eftersom jag är världens sämsta på att uppdatera min blogg. Hmmm. Men kanske en snabb update då. Simmar på som vanligt. Förra veckan, på lovet, var det slut på den så kallade toppningen och vi har nu börjat gneta igen. En jävla massa fjäril. Men innan vi började med gnet igen så var det DM. Kan stolt meddela att jag just nu är Eskilstunas snabbaste tjej genom tiderna på 50fj med tiden 30.07. Känns bra. Gick jävligt bra på lagkapperna också och vi närmar oss JSM.
 
 
 
Jag har varit modell på en modevisning för butiken Modell Madeleine. Tillsammans med Nelly. Gör bäldigt mycket med Nelly nuförtiden men de e kul. 
 
Myser med min katt väldigt mycket. Som jag är allergisk mot..
 
Var på maskerad i fredags också. Med alla mina favorit-tjejer. Till och med Andrea. Så härligt att ha alla samlade runt om sig ibland. Den som saknas på bilden är våran djävul, Klara.