SPANIEN OCH GRAN ALACANT

Igår var jag väldigt stressad över hur mycket plugg vi har. Men idag tog jag tag i det. Vi hade 3 timmars hål idag och jag pluggade som fan. Blev klar med uppgiften i ledarskap och läste ut boken i engelskan och började på examinationsuppgiften i engelskan. Så det känns bra nu. Bara matteprov, spanskaprov, engelskainlämning och spanskaglosor kvar inom en vecka nu! Asbra ju!!!
 
Ikväll ska jag ta det lugnt. Jag tror på att man måste ta det lugnt och göra sådant som man vill göra nån gång ibland för att orka göra de saker man måste göra. Så idag ska jag kolla på PLL och kanske ett avsnitt av SOA om jag hinner. Så har jag sovmorgon imorgon också. Blir perfekt!
 
Och ja Amanda, jag trillade och de gjorde ont!! Haha ;)
 
Så vill jag bara säga att vi har bokat resa till Spanien, Gran Alacant. Familjen alltså. Det ska bli riktigt härligt att komma tillbaka till denna mysiga lilla stad och värmen. I maj åker vi. Längtar.