SÅ GLAD ATT VARA TILLBAKA

Då var skolan igång, och även träningen. Kändes så skönt att komma tillbaka till badhuset idag. När jag kom in i omklädningsrummet med våra skåp fick jag världens största leende och blev så lycklig och taggad på att simma. Låter ganska lame när jag skriver det såhär men det är faktiskt sant. Sedan kom Nelly som också var supertaggad och det var så skönt att vara tillbaka till det bästa jag vet.
 
Själva träningen då? Ja de var ju som sagt min första träning sedan uppehållet.. Det gick mycket bättre än förväntat! Med tanke på tekniken så kändes det som att jag inte hade haft uppehåll en enda dag. Men det var tungt. De var det. Men det var så roligt och skönt att bli trött. Har inte gjort ett skit förutom att vara onyttig och druckit en massa alkohol under sommaren. Längtar tills jag är i form igen!! 
 
Jag när jag är glad :D