BACK TO REALITY

Igår var jag ute på krogen för första gången. Gick ut med kusin Amanda och hennes kompisar efter att ha varit på kräftskiva hos min äldsta kusin. Kan ju bara säga att det är så jävla dyrt att handla dricka ute på krogen. Stört dyrt alltså. Det fick mig att sakna Cypern lite faktiskt!
 
Jag köpte en drink för 98kr.. Men köpte inget mer utan blev bjuden på resten som jag drack och jag måste erkänna att jag faktiskt blev ganska full.. Men som tur var så var jag inte bakis idag. 
 
Nu är dey slut på sommarlovet och alla onyttigheter och tillbaka till verkligenheten som innebär vakna, träna, skola, träna, plugga, sova. Därimellan äta ett antal gånger också. Ska blir skönt att komma tillbaka igen faktiskt. 
 
Ville bara berätta att jag fick Jocke Bergs autograf i födelsedagspresent. Ganska coolt. Har hängt dne på väggen ovanför sängen!