MOTIVERAD

Kollade in på facebook mitt under pluggandet för att inte bli helt tokig av alla dialekter.
Insåg då just att jag blev kalla loser för att jag inte var och tränade idag. Det förstörde resten av pluggandet och jag fick svårt att koncentrera mig så jag avbröt pluggandet. Meningen jag känner mig förolämpad av är:
Winners are simply willing to do what loser won't.
Det var ett svårt beslut att inte gå och träna idag. Men för att klara av de betyg jag vill kände jag att jag var tvungen att stanna hemm aoch plugga. Jag hade inte behövt det och jag hade vart smart och planerat bättre men nu hade jag inte det och blev tvungen att hoppa över träningen. Och så blev jag kallad loser.
Vet inte, förmodligen för att vi börjat träna ute och coach trodde att vi som inte kom dissa träningen pga vädret. Men så var fallet inte.

Från och med nu ska jag gå på alla träningar. Oavsett väder, plugg eller annat skit. Ända orsaken jag nu har för att stanna hemma är att jag är sjuk och jag är aldrig sjuk så.
Jag kanske använde fel ord, jag känner mig inte förolämpad av meningen, men jag känner mig sjukt motiverad till att komma på alla träningarna och verkligen göra mitt bästa nu fram över.
Nu mår jag bättre.

Tack för att jag fick skriva av mig.
Och på tal och det dåliga vädret får gärna värmen komma tillbaka!
Puss