ROCK OF AGES

Igår var jag på bio med min älskling. Han bjöd mig på Rock of ages som han efteråt avslöjade att han redan sett, men såg om den för jag ville. Han är så snäll (a)
 
Det är i vilket fall som helst en väldigt bra film/musikal. Den handlar om rock'n'roll under 80-talet.
Journey.(som jag för övrigt sett LIVE på P&L)
DefLeppard.
Poison.
Twisted Sisters
Foreigner.
Så sjukt bra musik. Varför görs inte sådan musik längre. Den är ju så bra!!
Jag. Älskar. 80-talet. Jag tycker att det är så tråkigt att allt har försvunnit. Alla färgglada kläder, håret, musiken. Allt. Vore så sjukt skönt om de inte fanns mobiler och skit som satte status på en.
Om jag fick hälsa på ett årtionde skulle jag hälsa på L.A under 80-talet. Lätt. Jag älskar musiken och kläderna!
Sen fanns det säkert mycket skit också. Men ändå.
 
På tal om mobiler och sånt så var jag med mormor och morfar på TunaPark idag och köpte en iPhone till mormor. Haha. Sjukt egentligen. Nu har jag, Anton, mormor, morfar, fredrik, Eva och Viktor iPhone i släkten. Klubben växer!
 
Nu ska jag äta chips med morfar i soffan!
Puss