PLÖTSLIGT HÄNDER DET

Första dagen på cafét idag. Det var kul att träffa och jobba med  Fanny.
Har lärt mig hur man sköter en kassa nu också. Blev dock lite småfel, men inga som inte gick att rätta till.
Blir kul att jobba mer på cafét sen.
 
Börjar känna mig ganska stor nu när jag har två jobb och allt. Blir skötn med en ledig dag imorgon nu när jag jobbat 6 dagar i sträck. Dock så var dagens jobb inte så tufft, fyra timmar gick ganska fort och det var inte värsta mycket folkt idag. Passar bra första dagen kanske. Blir kul med lön sedan också.
 
Och på tal om pengar så kan jag ju passa på att ta upp att mamma och pappa igår vann 11 377kr på Hemmavinsten. En lott som man har för 100kr/mån hos en idrottsförening. Igår vann vi högsta vinsten. Kändes riktigt bra. Plötsligt händer det liksom.
Så jag rekomenderar att gå med i Hemmavinsten hos Eskilstuna Simklubb. Vem vet, du kanske är nästa vinnare?
 
För övrigt så är det ju ganska skönt ute nu, så jag sitter i bikini ute på altan och solar mig lite.
Känns bra!
 
0 kommentarer publicerat i Dagens
Taggar: eskilstuna, eskilstuna simklubb, jobbat, plötligt händer det