INGEN FANTASI

Jag har absolut ingen aning om vad jag vill skriva om.
Tänkte skriva Dag 14 nu men kände inte för att göra det idag. Och något måste jag ju lägga in här idag så det får väl bli ett random inlägg...

Börjar bli riktigt riktigt trött på de här nu. Att vara sjuk. Det är hemskt. Och som om att det inte var nog med lock i örat, hosta och snuva så har jag nu fått världens värk i nacken. Det gör så ont. i och för sig bara i vissa lägen, men dock i ganska många lägen. Och så har jag kraftig mensvärk. Yey.

Det som är härligt är att jag inte måste plugga något. Eller något finns det väl alltid att göra. Men det finns inget som måste göras. Och det är så skönt. Det innebär att jag kan ligga och slappa hela kvällen. Kolla på Gossip Girl nu. Sen senare kolla på premiären av Top Model Sverige klockan 8.

Sen tänkte jag bara tillägga att jag blir helt störd i huvudet av allt miljöprat som vi har i skolan. Kollade på en dokumentär, "En obekvän sanning", idag på Naturkunskapen. Och jag blir deprimerad. Jag går runt och tänker på det hela tiden. Så fort något händer kopplar jag det till miljön. Som nu tillexempel, varför sitter jag vid datorn med sladden i uttaget när den är fulladdad. Den drar energi. Helt i onödan. Nu drar jag ut kontakten. . Hela tiden och det är hemskt.

Nu ska jag se på Gossip Girl. Avsnitt 100, så jag förväntar mig något magiskt.
Puss


Ed Westwick and Leighton Meester
Jag hoppas på Chuck och Blair.
Det har vart utan Chuck och Blair för länge nu...