DAG 14 - NÅGOT SOM ÄR VIKTIGT FÖR MIG

Först hade jag tänkt skriva att simningen bla bla bla. Men eftersom att jag tror att alla redan har förstått det så tänkte jag om jag kunde komma på något annat.
Och till slut kom jag på, Jultraditioner.

För mig känns det jätte viktigt att jultraditionerna blir detsamma varje år. Vet inte varför jag tycker så, men det har alltid vart på samma sätt och jag vill ha det så. På julaftonsmorgon ska farmor, mormor och morfar komma och äta frukost hos oss. Gärna Fredrik, Eva och Ville också, beror på om de är i Sthlm eller här.
Vi åker till mormor och morfar och kollar på Kalle Anka. Äter middagen. Då ska mamma, pappa, Anton, mormor, morfar, morbror Fredrik, Eva, kusin Ville, Mats, Annette, Emma och Lina finnas där. Annars är det inte julafton. Tillsist delar jag+Anton ut julklappar och därefter har vi julklappöppning.

Sedan på Juldagen åker vi till Åker och är med pappas släkt. Kusin Amanda, Ludde, Viktor+tjej, Katarina, Anders, farmor, Eva-Maria och min familj. Äter middag och öppnar några få paket.

Att det går till på det sättet är viktigt för mig.