NJUTER AV LIVET

Jag är på väldigt bra humör ikväll.
Träningen gick skit bra idag. Kände mig snabb och lätt i vattnet. Så är riktigt nöjd med dagens träning. Jag får 9,5 i betyg idag. Hade inget som störde mig. Var bara helt fokuserad på det jag skulle göra. Var med på klockan och kollade tider och verkligen kämpade. Blir alltid jätte glad efter sådana träningar.
 
Sen är jag på bra humör för att alla tjejerna kommer hit imorgon. Saga, Amalia, Klara, Sissi och våran efterlängtade Andrea. Ska bli så mysigt att ses allihopa igen. Ser jag fram emot.
 
Och så är jag riktigt glad för att jag, Tove och Kim planerar en utomlandsresa på höstlovet. 
 
Allt känns så bra nu. Livet känns bra nu. 
Jag ska verkligen njuta av känslan ikväll och bara lyssna på musik och mysa i sängen. Kanska kolla på ett avsnitt av Paradise Hotel säsong 1 också. 
 
Hoppas att ni alla andra mår lika bra!
Love