SKRIVER AV MIG

Igår använde jag mig enabrt av telefonen för att blogga. Gick ju super bra! Är så glad att appen äntligen är här!

Idag har jag vart jätte stressad. När jag gick till träningen idag kämpade jag för att hålla tårarna borta pga stressen. Det här projektarbetet gör mig galen. Inget funkade att fixa på mammas dator på jobbet. Fick panik och gick till träningen. Nu vet jag inte om jag är klar med allting. Jag vet att jag är det men är ändå osäker.

Men iaf, när jag kom till träningen var jag sur i en halvtimme och sen blev jag glad. Vilket är ganska konstigt eftersom att vi hade syra idag också... Borde bli arg då. Men simingen för mig funkar typ som terapi. Det är som avslappning, komma bort från verkligheten.

Idag var syrapasset
3x100 max med fenor
FJ, FR och RY
6x50 max med fenor
2 FJ, 2 FR och 1BR+1RY

Fick mjölksyrasyra efter sista vändningen på första hundringen, på andra hundringen efter andra vändning och efter det var de kört. Mjölksyra på resten. Men det gick bra, persade på 100m fjäril. Okej det var med hjälpmedel(fenor) men ändå. Fenor på träning=tävling utan fenor. Så jag är nöjd. Men som Matea sa så var det fan värsta syra passet vi haft. Ont!
Efter träningen gjorde vi plankan i totalt 2 min och 30 sek med totalt 1 min och 30 sek vila, observera att vila var i armhävningsposition. Inte kul nånstans. Kan inte förklara känslan jag fick i armarna efter, kändes som att de vägde 1 ton och jag orkade inte ens ta av mig badmössan.....

Nu sitter jag och har precis skickat iväg allting till min mail, och till en lärare. Ska åka in till skolan lite tidigare imorn och skriva ut allt jag ska lämna in osv.
Nu = spanska
puss hej