165 DAGAR

Vilken jävla skit.
Träningen var jobbig. Ja.
Trodde min hjärna skulle sprängas ett tag. Liksom.
3x12,5fj + 75fr + 2x25br + 5x12,5 fr osv? i lagkapp. WTF?!?!?
Mitt lag förlorade. Ganska hårt. Vi fick totalt 6 poäng, de som kom före fick typ 17 eller nåt :/
Bra jobbat Matea och Alex!
Var så jäkla arg. Men gick inte att visa. Och så dök jag in i Alex en gång också.
Aja, men det blev ett litet syrapass. Och imorgon ska Monica simma också. Det blir roligt.

Ikväll ska jag kolla på Gossip Girl som varje tisdag.
Ska även söka jobb mellan jul och nyår på HSB och sen även jobb på bion till nästa år.
Vi hopppas på det bästa.

Nu ska jag äta fisk. Blä.
hejdå


Lite sommar och värme tack!

Och nu är det bara 165 dagar kvar tills vi åker på träningsläger!
Läääängtar!

Och så fick jag tillbaka min mobil idag igen. Efter att den vart "sönder" (överanvänd) i ett dygn! Bra Ebba!