BAD TEACHER

Sitter och chillar i soffan. Är helt slut. Var ju uppe tidigt och tränade imorse. Fett jobbigt det var!! Haha. Inte ens jobbigt pass egentligen.. Är man trött så är man. Var på stan och käka med Matea och sen kom Elin också. Vi var på bio. Jag och Elin såg på Bad teacher en riktigt bra film. Rolig som fan också. "Can you hold my balls" . Haha roligaste.

Sen var jag och köpte lite bra och ha saker till P&L igen. Som tillexempel en nödladdare. Skit bra. En vit t-tröja. Torrschampoo. Och sånt. Tillsammans med Saga. Cyklade sen hem från stan. Tog mig en timme för att jag chillade mig igenom cykelturen. Har badat också.

Imorn ska jag till Parken Zoo med lilla kusinen Ville. Det blir nog awesome!
Nu tror jag att jag ska äta något och sen gå o lägga mig.
puss godnatt


Snacka bad teacher