MEDAN VI FALLER

Jag hatar när man gör ett blogginlägg lite snabbt. Kollar inte igenom. Slänger bara ut det. Och när man sen nästa gång ska lägga ut ett och man ser att man gjort massa stavfel i de inlägget innan. Typ   "I JUST KAN GET ENOUGH". Okej där man man ju se att jag har gjort fel och inte menade det så. Men ändå. Det förstör hela läsningen.

Anyway. Jag tänkte bara visa upp två outfits. Igår hade vi en liten fest här på våran gata med grannarna. Förrätt i ett hus, varmrätt i ett annat, efterrätt i ännu ett annat osv. Jätte rolig ide faktiskt. Och jag tänkte visa upp min outfit från igår och en från idag med samma shorts.

igår


Shorts, avklippta jeans från Gina, linne från BikBok, halsband+örhängen från Ur&Penn, skor från Scorett, TIAMO.

idag


Samma shorts som innan, linne från JC, solglasögon från Gina och skor Converse.



Såg just en trailer som Alexander Skarsgård och Rihanna är med i. Battleship... Fyfan. Hatar sånna filmer. Typ som Transformers. Sämsta jävla film någonsin.. Men kanske blir tvungen att se filmen bara för att Skarsgård är så snygg!


puss