HATAR RUBRIKER!!!

tjabba.
placerade precis mig själv i sängen. Låter bena vila lite. Ortoligt ansträngande dag.
Börjar känna av skillnaden mellan högstadiet och gymnasiet. Mycket roligare uppgifter. Men mycket högre krav och mer plugg. Speciellt eftersom att skogstorpskolan inte var mycket plugg alls. Har jobbat lite matte nu på kvällen. Lika bra att hänga med från början. Åt som en häst gjorde jag också...

På träningen idag skulle vi ju göra det 50 armhävningarna som vi har tränat till. Och det blev lite missförstånd så jag och Matea gjorde lite fel. Men men. Gör rätt nästa vecka. Var egen träning idag. Alltså vi fick ett pass och körde det själv bara rakt igenom. Och det var ganska roligt, men fan så jobbigt.
Efter träningen kommer Monica och säger till alla "Vi tränar jätte lite. Om ni vill bli bättre måste ni träna mer. Ni tränar mån-fre. Helgerna lediga, ta lördag eller söndag och spring 5km. Det måste ni om vi ska få resultat."
Så gissa vas jag ska göra på söndag??? SPRINGAAA. Eller nej, jag ska till friskis och träna. Springa på löpbandet 5km, kanske mer. Och sen gymma.  Monica, vilka muskler ska jag träna? Du vet vad jag satsar på.

Imorgon är det sovmoron. Halv elva börjar jag. Tre lektioner. Slutar 14.20. Tar en runda på stan, pluggar lite och tränar. Rolig dag :)

pusss


i brist på andra bilder visar jag upp några klasskompisar :)